Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om, binnen twee maanden na constatering van het gebrek, een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Na beoordeling van de klacht nemen we contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij de klacht met je willen oplossen kun je als consument het geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om, binnen twee maanden na constatering van het gebrek, een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Na beoordeling van de klacht nemen we contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Indien je niet tevreden bent over de wijze waarop wij de klacht met je willen oplossen kun je als consument het geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform.